IDEI NOI SI PROIECTE CONCRETE PENTRU ROMANIA PERFORMANTA

Conferinţa Globală IAA „Creativity4Better” revine în România pe 17 octombrie


Conferinţa Globală IAA „Creativity4Better” revine în România pe 17 octombrie

În 2019, Bucureştiul va găzdui unul dintre cele mai importante evenimente din industria de creativitate. Conferinţa Globală IAA „Creativity4Better” revine în capitală, pe 17 octombrie 2019, cu o a treia ediţie şi va aduce în faţa comunităţii creative locale și internaționale personalități vizionare şi creativi multi-premiaţi, printre care se numără: Karim Rashid, o legendă a design-ului, Jacques Seguela, Fondator RSCG şi Chief Creative Officer de mai bine de 25 de ani, supranumit „monstrul sacru al publicităţii franceze”, Rory Sutherland, Vice-Chairman Oglivy UK şi un simbol al industriei de advertising din Marea Britanie, Geoffrey Hantson, Creative Officer Happiness, agenţie afiliată FCB, probabil unul dintre cei mai premiaţi creativi din lume.

Vor mai urca pe scenă Noah Khan, Regional President Digital & Innovation TBWA & DAN pentru CEE, Middle East şi Africa, cel care a dezvoltat (printre altele) campania de susținere a drepturilor femeilor din Arabia Saudită de a conduce automobile, Blake Harrop, Managing Director Wieden & Kennedy Amsterdam, Agenția Anului în 2018 (Adweek) şi Suresh Mathai, CEO Continuum Global, San Francisco, expert în scalarea programelor de marketing prin data analytics pentru branduri lider de piață.

Prezentările vor atinge subiecte diverse, de la restructurarea organizaţiilor pentru a îmbrățișa cerințele erei digitale, modul în care creativitatea contribuie la evoluţia unor întregi culturi, până la inovaţia în tehnologie, în design şi în mass-media.

Conferinţa va avea loc la Opera Naţională, iar biletele pot fi achiziţionate online pe www.creativity4better.com. Membrii RBL (care nu sunt și membri ai IAA România) beneficiază de 10% reducere.

Află ce se întâmplă în comunitate

Abonează-te la newsletter