IDEI NOI SI PROIECTE CONCRETE PENTRU ROMANIA PERFORMANTA

VSFA: Insights la conferința ”Smart cities. Smart industries. Smart HR”


VSFA: Insights la conferința ”Smart cities. Smart industries. Smart HR”

Ce presupune un loc de muncă ideal în ochii generației tinere, care sunt industriile atractive pentru ei, ce îi motivează să nu renunțe la locul de muncă și de ce au nevoie pentru a se simți împliniți? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările la care au răspuns Mălin, Andrei, Rareș și Roxana, o parte dintre tinerii activi care formează comunitatea Insights. Au luat o scurtă pauză de la programele obișnuite și rutină vieții de elev care le ocupă în mod regulat mintea și timpul și au ales să participe la panelul Millenials. Generația Z în cadrul evenimentului ,,Smart cities. Smart industries. Smart HR” organizat de Groupe Renault România la Pitești.

Mălin, Andrei, Rareș și Roxana au descris minuțios aspectele, particularitățile și condițiile unui loc de muncă al viitorului, care este percepția lor despre industria auto și ce i-ar face pe ei să se simtă împliniți la serviciu. Conversațiile au început de la întrebarea: ce industrie ți se pare cea mai atractivă, din punctul de vedere al unui tânăr care urmează să intre pe piața muncii în viitorul apropiat, iar IT-ul și Digital Marketing au ocupat locuri de top în preferințele generației tinere. În clasament au urmat industria auto și educația. Tinerii au povestit despre piesele necesare pentru că puzzle-ul locului de muncă ideal să fie complet, despre ce solicitări au de la angajator și ce îi motivează. Deși poate pare greu de crezut pentru mulți dintre cei activi pe piața muncii astăzi, ,,cei patru schimbă-lume” au încadrat recunoașterea meritelor, respectul și autonomia ca factori principali care îi determină să se implice sau nu într-o anumită companie.

Într-o epocă în care prioritățile joacă un rol fullminant și de cele mai multe ori se schimbă de la săptămână la săptămână, tinerii au recunoscut că ar alege fără să stea pe gânduri o companie care să le ofere spațiul și deschiderea necesară pentru a-și manifesta ideile și creativitatea, astfel încât să se dezvolte personal și profesional. Salariul este și el unul dintre punctele importante, însă nu unul care să fie definitoriu. Tocmai de aceea, tinerii și-au asumat productivitate crescută și loialitate fața de angajatorul care le răspunde cerințelor și dă dovadă de înțelegere. Antreprenoriatul rămâne totuși o opțiune atractivă pentru tinerii autonomi și iubitori de risc și de dezvoltare, care au investit până în prezent în formarea lor și nu pot să plece capul în eventualitatea în care nu vor găsi un loc de muncă în care să se simtă împliniți.

,,Smart cities. Smart industries. Smart HR” a fost un eveniment plin de insight-uri despre cum proiectează actualii lideri de companie job-ul viitorului și în ce măsură întrunește așteptările noastre. Pentru mine a fost relevant să văd cum definesc ei experiența angajaților și pe ce factori pun accent în ceea ce privește retenția lor și atragerea de oameni noi. Am fost impresioantă de curiozitatea lor de a afla cât mai multe despre noi ca persoane și de deschiderea lor de a discuta chiar și după terminarea panelului. Deși nu mă gândeam până acum, Groupe Renault România a intrat acum în topul preferințelor mele în ceea ce privește un viitor angajator”, a declarat Roxana, membru Insights. 

Evenimentul ,,Smart cities. Smart industries. Smart HR”, organizat de Groupe Renault România a adunat multă energie pozitivă, a schimbat perspectivele tinerilor participanți, a unit generații de angajați și a creat o legătură între un angajator care generează 3% din PIB și Generația Z.

Află ce se întâmplă în comunitate

Abonează-te la newsletter