Impreuna reusim

START-UP BRIDGE

START-UP BRIDGE

Scopul proiectului

Ideea proiectului Start-Up Bridge - Cross your borders a fost generată de nevoia antreprenorilor români de a trece granițele propriu-zise ale țării (pentru dezvoltare regională), dar și de a-și depăși barierele mentale mai mari sau mai mici pe care le avem toți când vine vorba de business. Aceste bariere din capetele noastre pot fi înlăturate mai ușor prin contactul direct cu antreprenori și executivi din culturi de business diferite. Vrem să-i ajutăm pe antreprenorii români să-și deschidă mai larg orizonturile, fie că vorbim de viziune a businessului, de execuție sau de oportuntati din alte piețe.

Start-Up Bridge propune crearea unei platforme de interacțiune între antreprenorii români și companiile externe aflate în diverse etape de dezvoltare. Ideea, misiunea și obiectivele “Start-Up Bridge” au luat naștere în cadrul Summit-ului RBL din luna martie a acestui an, ca urmare a identificării unui potențial neutilizat de interacțiune internațională în rândul antreprenorilor români.
Vrem să schimbăm mentalități prin această platformă de interacțiune. Vom oferi antreprenorilor români posibilitatea să interacționeze cu alți întreprinzători din piețele țintă, să înțeleagă oportunitățile de afaceri din străinătate și să își găsească mai ușor parteneri, clienți și furnizori prin internaționalizare. De asemenea, proiectul Start-Up Bridge va oferi know-how, studii și informații punctuale despre oportunitățile de business din străinatate.

LiderEchipa

Info proiect

Start-Up Bridge este un proiect de internaționalizare a afacerilor românești, bazat pe schimburi de experiențe profesionale între antreprenori români și potențiali parteneri din țările străine. Start-Up Bridge se va extinde pe termen scurt și mediu cu interacțiuni de business în cele mai mari piețe din străinătate, astfel încât să ajute antreprenorii români interesați de internaționalizare.

Studiile arată că prezența internațională directă a firmelor românești este modestă, astfel încât numărul companiilor autohtone care efectuează investiții străine pe piețele externe este de aproximativ 20 într-un singur an. În același timp, firmele autohtone realizează doar 30% din exporturile românești.

Beneficiari

Rezultate

Stiri proiect

RBL lansează “Start-Up Bridge” – platformă de interacțiune între antreprenorii români și cei străiniFundația Romanian Business Leaders (RBL) lansează Start-Up Bridge – proiect de internaționalizare a afacerilor românești, luni, 19 iunie, la Sofia, în cadrul unui schimb de experiențe profesionale între 20 de antreprenori români și potențiali parteneri din Bulgaria. Studiile arată că prezența internațională directă a firmelor românești este modestă, astfel încât numărul companiilor autohtone care efectuează ...

Alte proiecte

Află ce se întâmplă în comunitate

Abonează-te la newsletter