PROFIL DE MEMBRU – Mihai Vînătoru (CEO Digital Workforce) și puterea comunității care poate schimba comportamente sociale sau concepții bine statuate în percepția colectivă

Despre Mihai Vînătoru
Care este contribuția pe care vrei să o aduci în lume?
Cei 3 copii ai mei să fie oameni buni.
Care este cea mai de impact realizare?
Față de mine însumi: am reușit să întemeiez o familie frumoasă, am peste 10 prieteni mai vechi de 20 de ani și am finalizat studiile de doctorat.
Ce întrebare îți adresezi cel mai des?
De ce fac asta?
Cum arată timpul ideal petrecut alături de copii tăi?
Ne jucăm împreună, acasă.
Ce te ajută să îți păstrezi optimismul?
Văd mulți oameni cu intenții bune în jurul meu.
Ce carte recomanzi colegilor tăi?
Seriile Dune, Fundația, 1984, A brave New World, Idiotul, Frații Karamazov, The Godfather.
Ce carte ți-a schimbat major modul în care priveai lucrurile?
Filocalia.
Ce sfat i-ai da versiunii tale de acum 10 ani?
Încearcă să cunoști mai mulți oameni remarcabili.
Care este cel mai bun sfat pe care l-ai primit?
Caută binele în oameni și încearcă să nu-i judeci.
Cine sunt oamenii care te-au inspirat în viață și de ce?
Bunicul matern – bunătate, în pofida unor nedreptăți suferite în viață.
Tatăl – și-a făcut treaba și a construit lucruri, indiferent de critici.
Un profesor din liceu – bunătate și blândețe în cuvânt.
Alt profesor din liceu – cultură generală foarte vastă, în multe domenii.
Profesor din facultate – provocarea continuă de a vedea alte perspective.
Alt profesor din facultate – încrederea pe care mi-a oferit-o.
Un coleg de facultate – capacitatea de introspecție și profunzimea gândirii.
Un prieten – business-ul pe care l-a construit.
Despre Digital Workforce
Ce face compania ta?
Ajutăm oameni să-și crească propriile business-uri și să se conecteze cu clienții lor prin digital marketing (în special SEO și PPC).
Cea mai grea decizie luată – care este lecția?
Să concediez 8 oameni. Lecția este că am delegat prea rapid anumite lucruri, unor persoane fără suficientă experiență de management și ne-dispuse la discuțiile inconfortabile cu subalternii lor.
Dacă ai lua-o de la capăt profesional, ce ai face diferit și ce ai păstra?
Aș păstra asociatul actual.
Diferit: m-aș concentra mai mult pe relația umană cu primii colegi
Ce lecție majoră ai învățat navigând compania prin pandemie?
Unele evenimente pot avea urmări imprevizibile (ex: creșterea „online-ului” și a cererii pentru digital marketing, după primele 2-3 luni de pandemie).
Despre Mihai Vînătoru în RBL
Cum arată România în care copiii tăi își vor dori să trăiască?
Acum: cu unicorni pe stradă și nori în culorile curcubeului (asta probabil pentru că am copii de 7, 4, si respectiv 3 ani).
În viitor: o țară unde se pot dezvolta personal și profesional, unde pot cultiva relații cu oameni de calitate, o țară în care să se simtă în siguranță și de asocierea cu care să fie mândri în orice colț al lumii.
Ce înseamnă să fii LIDER?
Să inspiri oameni și să-i ghidezi în mod participativ către un viitor mai bun.
În ce crezi că stă forța unei comunități?
Ideile care apar sau se (in)validează în discuțiile cu oamenii din comunitate;
Puterea de a amplifica o idee sau vocea unei persoane;
Prin exemplul oferit de membrii ei, o comunitate poate schimba comportamente sociale sau concepții bine statuate în percepția colectivă.
Ce beneficii simți că primești pentru că ești parte din RBL?
Pentru moment: cunosc oameni noi, aflu povești de viață și de business, îmi lărgesc aria de domenii cu care intru în contact.
Care simți că este contribuția ta într-o comunitate precum RBL?
În ultimii 10 ani am interacționat cu peste 800 de branduri din România pe chestiuni de digital strategy, domeniu în care consider că am o experiență relevantă. În plus, cred că direcțiile în care am investit timp și energie până acum îmi permit să ofer o perspectivă nouă în multe din provocările pe care membrii RBL le au.